Nu är torsdagen som den ska igen😉

Imorse var det segt vill jag lova, när jag hade varit nere och lämnat fröna på skolan så gick jag hem och tog en lååång frukost i soffan framför Nyhetsmorgon. 
Först vid 10:30 tog jag mig i kragen och lämnade soffan för att överhuvudtaget göra någon nytta idag. 
Men efter jag plockat lite här hemma, varit och handlat på Ö&B, och förberett lasagne till kvällen så kände jag mig ganska pigg ändå.
Efter jag hämtat fröna från skolan igen så åkte vi med svägis Jenny och kusinen Nellie till stallet, och idag följde även Liam med då han var nyfiken på hästen Nisse som vi pratar så mycket om. 
Först sa Liam att han ville prova att rida på Nisse, men när han väl såg hästen och märkte att nisse inte var någon liten ponny som han hade föreställt sig så nöjde sig Liam med att klappa, rykta och ge Nisse lite godis i form av en morot.

Nu på kvällskvisten blev jag aningen trött och seg igen, men vad passar då bättre än att slänga sig i Beccas soffa som jag inte gjort på länge nu, men idag får det bli cider för min del då jag efter kvällsmaten känner i magen att jag omöjligt får i mig någon mjölkdrink, men Becca ska få sig en riktig torsdagsdrink och sen blir det filmtajm. 
//Bex 

Kommentera här: