Grymt jobbat.

(null)
Imorgon återgår vi till vardagen igen efter påsklov, utflykter och en himla massa påskgodis.
Fröna ska tillbaka till skolan och jag ska gå och ta blodprover inför tisdagens behandling, då är liksom allt som vanligt igen. 

Idag spelade Macke bowling så när det blev så underbart vårväder så passade jag och Liam på att gå en bit runt strömmen och mata änderna.
Med vatten och pinnar som man hittar längst vägen så kan man underhålla sig länge om man heter Liam. 
Nu sitter vi och väntar på att få hem våran dotter som har varit så himla duktig i helgen när dom varit iväg till Varberg och spelat innebandycup. 
Igår hade motståndet varit alldeles för svårt, men idag hade det gått bättre och sista matchen spelade dom lika och Linnea hade petat in två av målen. 
Jag blir så stolt och tycker att det är så kul för henne min lilla tjeja. 
Grymt spelat av hela laget och jag tror nog att dom alla är väldigt glada och stolta över sig själva efter den här helgen våra duktiga IBF tjejer.👏🏻👏🏻
//Bex 

Kommentera här: