Inte mina bekymmer.

(null)
Nu jädrar börjar det bli vår/sommar på våran balkong, blomkrukorna är planterade och på plats och det växer för fullt i min pallkrage, nu är det bara tomaterna som fattas sen är allt som det ska. 
Linnea som idag varit feberfri har ändå varit hemma från skolan så vi passar på att inhandla blommor som jag sen planterat. 
Lika bra att passa på nu när värmen slår till och man får sommarkänslan i kroppen. 
Linnea åkte tydligen på någon "24timmars feber" för natten till onsdag hade hon över 39grader i temp, under gårdagen minskade det successivt men det låg lite över 38grader och hon sov en del under dagen, men på kvällen piggnade hon till och febern försvann och sen efter det så har den varit borta, så vi får hoppas att den inte kommer tillbaka så att hon kan gå till skolan imorgon. 

Nu har man blivit gräsänka över helgen oxå då Macke idag har åkt iväg med bowlingen, dom ska spela match imorgon i Skåne tror jag att det va, helt sjukt att dom ska spela på en fredag om du frågar mig eftersom att de flesta vanliga människor jobbar då, så fattar inte riktigt hur dom har tänkt.🤔
Men det är ju inte mina bekymmer. 
Det lilla bekymret som jag har är att jag inte får nån torsdagsdrink, det kan vi kalla bekymmer.
//Bex 

Kommentera här: