Mina passioner.

(null)
Jahop, det var den helgen, snabbt gick det men härlig har den varit. 
Det har nästan känts som sommar då det varit så sjukt varmt, över 25grader i fredags, det är ju inte normalt för att vara i april. 
Men jag klagar inte, men nu ska det tydligen bli lite mer normal vårvärme de närmsta dagarna och även en del regn tyckte jag mig se i väderprognosen.
Vi har hunnit frossa i glass nu dom här dagarna iallafall, för är det nåt vi i familjen Bernhard älskar så är det glass. 
Och imorgon har det även blivit dax för en av mina andra passioner här i livet nämligen Ullared😂😂
Jag och grannen Bettan åker med då vi i hsb föreningen har anordnat en bussresa för medlemmar till det stora varuhuset, det är väl egentligen inget speciellt som jag ska ha men alltid hittar man väl nåt. 
Det enda negativa är att jag måste gå upp tidigt som satan men det är de väl värt tänker jag.😍😍
//Bex 

Kommentera här: