Pension och barnbidrag.

(null)
Det blev ju en toppenresa igår till Ullared. 
Förutom att jag var extremt trött på morgonen när jag skulle gå upp så blev det en toppendag som bjöd på bra shopping, glada människor och många skratt. 
Såg dock ingen Morgan eller Ola-Conny men jag överlever ändå.
Trots att jag egentligen inte skulle ha speciellt mycket så fick jag ihop 3 gekåspåsar ändå, men jag tycker nog inte att jag handlade något onödigt, det blev mestadels nödvändigt till fröna så som underkläder, badkläder, träningsshorts och regnställ, det där som är så fruktansvärt tråkigt att lägga pengar på men som dom måste ha. 
Men jag fick även med mig två sporttoppar hem som jag kan använda som bikinitoppar i sommar. 
Jag har ju lite bestyr med badkläder eftersom att jag inte kan använda vanlig bikini bh, men ibland hittar jag jättebra sporttoppar i rätt material för att bada i och i lite tuffare utseende, så då är det bara att slå till, och är man då på gekås i Ullared så kan man ju köpa två😉
Jag menar en annan får ju pension den 18:e och barnbidrag den 20:e så jag var ju tät igår och kunde ha på mig spenderarbyxorna😂😂 
Alltså det låter inte klokt att ens ha med orden pension och barnbidrag i samma mening men men det är så det ser ut. 
Men det finns inget som säger att det en vacker dag kan ändra sig, forskningen går ju ständigt framåt så vem vet.
//Bex 

Kommentera här: