Det var helt enkelt bakterier.

(null)
Imorgon återgår Macke till vardagen igen, imorgon bitti ringer hans klocka tidigt som satan för att gå till arbetet. 
Barnen har dock två veckor kvar på sommarlovet innan skolan börjar så vi får väl se vad vi kan hitta på. 
Veckan som kommer har jag lite blodprover och behandling så vi är inte helt lediga. 
Det är nästan så man längtar lite till frönas skolstart, dels för att man märker att dom saknar kompisarna även om dom lekt en del med några utav dom, men oxå för att jag börjar känna mig aningen trött och sliten. 
Jag är totalt slut på kvällarna och sysslorna som jag hade tänkt göra så som tvätt, städning och rensning får vänta ett tag till. 
Idag drog jag och fröna till Sara i Linköping och badade lite pool medan Macke var ute på golfbanan. 
Jag har ju blivit lite nervös för att bada i sjöar nu eftersom att det är flera sjöar som blivit otjänliga, senast klarsjön som vi badar mycket i och som då förklarar varför Linnea blev dålig i veckan. 
Det var inte "solsting" utan helt enkelt bakterier. 
Skönt att ingen av oss andra blev dåliga men nu är badplatsen avstängd och vem säger att det inte kommer att hända på fler platser😱
//Bex 

Kommentera här: