Lite extra prover.

(null)
Idag ringde jag onkologen för att be om att få ta extra blodvärden innan jag åker till Linköping och får medicin på torsdag. 
Jag har nämligen varit tung i huvudet varenda dag en längre tid nu, det kan bero på väderomslaget det kan bero på något helt annat men kände att jag ville ta lite extra prover om det skulle vara något som visar sig i blodet, uteslutningsmetoden kan man säga.
Jag har ju mina inplanerade röntgens nu i september så då blir det en bättre koll, men man kan väl aldrig vara tillräckligt försiktig. 
Jag avskyr verkligen när man har en känsla utöver det vanliga i kroppen, blir så sjukt nojig, jag vill verkligen inte tänka negativt och försöker att slå bort dom tankarna men jag vet ju hur fort det kan gå åt fel håll så det är fasiken inte lätt. 
Jag känner mig lite jobbig och besvärlig när jag styr och ställer, speciellt när det bara är indicier, men jag vill gärna inte stå här sen och ångra att jag inte ringde den där extra gången. 
Jag tror visserligen att det finns folk som är mycket värre än mig men jag vill liksom inte vara till något besvär. 
Vill inte vara den som sticka ut för mycket i "landet lagom". 😉
Näe vars, men är det något som inte känns bra så ska man höra av sig säger dom och det har jag ju gjort nu. 
Så får vi väl se vad provsvaren säger på torsdag. 
//Bex 

Kommentera här: