Sätter ord på känslan.

(null)

Idag gick jag upp till sjukan för att ta dom där extra proverna som jag bad om.
När jag var färdig och ändå hade lurarna på huvudet så tog jag en uppfriskande promenad efteråt. 
Gå på promenad och lyssna på musik är så otroligt skönt, skingra tankarna och bara njuta av soundet i lurarna, det är något jag gör alldeles för sällan. 
Men när jag går där idag och spelar min spellista och mimar till låtarna så kommer en låt som jag nyligen lagt in i spellistan, sjukt bra låt men jag har aldrig riktigt lyssnat på texten eller greppat vad den handlar om, har bara trallat med i refrängen typ. 
Men idag på min promenad så lyssnade jag på vad dom sjunger och jag fick tårar i ögonen, jag var tvungen att byta låt då jag kände att jag var väldigt nära att brista ut i gråt.
Sååå fin och sorglig.
När jag hör låten tänker jag att den borde spelas på min begravning, den sätter liksom ord på känslan som både jag och jag antar att de närstående känner. 
Så väldigt fel att tänka dom tankarna men jag kan liksom inte rå för det. 
Och nu för tiden har jag extremt nära till tårar, men grina kan jag göra hemma i min ensamhet inte när jag är ute och går, så jag fick lyssna färdigt på texten "gone away" med five finger death punch (cover på offspring) när jag kom hem istället och det var ju inte utan att det kom en tår när jag även såg videon till.
//Bex 

Kommentera här: