Snackisen i fikarummet.

(null)

Ja då har man bytt telefon då och är man inte så datakunnig eller teknisk lagd så är det ett bestyr när allt ska tankas över från den gamla luren till den nya och startas om, men då är det bra att man har en "datanörd" i släkten🤓
Mackes sida av släkten är så stor så alltid finns det någon av dom som besitter någon kunskap man har användning av.
Och denna gång fick Kim visa sina färdigheter.
Jag fick erbjudandet att komma ner och få hjälp i butiken där jag köpte telefonen men med risk för att jag hade blivit veckans snackis över blåsta kunder i fikarummet så valda jag att be Kim om hjälp. 
Man kan lätt tro att jag överdriver när det gäller min okunskap över det tekniska men faktum är att jag är totalt värdelös och har man då stått på Kolmårdens djurpark och försökt att få kaffe ur en pantstation/pantautomat så har man nog bevisat det. 
Jädrar vad jag skämdes men vad vi har kunnat skrattat åt mina misstag efteråt och då bjuder jag på det, finns väl inget bättre än ett riktigt gott skratt. 

Idag har Linnéa varit med grannen Bettan på landet igen, jag och Liam var med någon timme bara så att Liam fick leka lite med hundarna och fika, sen åkte vi hem så Linnéa fick lite tid ifrån sin bror.
Det kan hon behöva. 
//Bex 

Kommentera här: