Lite Grinchen.

(null)
Idag har jag så jädra ont i bröstet efter gårdagens ultraljud på hjärtat, dom fick hålla på ett bra tag för att få fungerande bilder, dom tryckte väldigt hårt mellan varven och jag fick andas in, ut och hålla andan tills jag nästan svimmade🤪
Jag har ju inte så mycket som skyddar mitt bröstben så det blir ju att dom trycker direkt på benet. 
Ont gör det men man har blivit härdad genom åren

Idag tog jag och Becca med oss fröna och gick på bio när dom slutat skolan, vi ville så gärna se Grinchen då filmen med Jim Carrey är så himla bra och både jag och Becca älskar animerat så det är klart att vi var tvungna att se denna film. 
Men vilken besvikelse den blev, den var ju inte alls bra😩
Jaja, vi fick med oss Becca och Apollo hem på fredagsmys iallafall så det slutade ju bra. 
//Bex 

Kommentera här: