Bra avslutning på sportlovet.

(null)
Ja då börjar denna sportlovsvecka lida mot sitt slut, men trots att den inte blev som planerat så blev den ändå riktigt bra.
Idag fredag började jag med att gå över till sjukan och ta prover inför måndagens läkarbesök och medicinering. 
Jag hade helt förträngt att jag skulle till sjukan idag så det blev lite kaos när jag imorse kom på att jag skulle dit. 
Men hur som helst så kom jag dit i tid. 
Efter sjukan åkte jag och fröna ut och hämtade upp min mamma/mormor Susanne som vi bjöd med till tropicarium i Kolmården eftersom att hon förra veckan fyllde pensionär. 
Meningen var att vi skulle fira henne i Nybro hos mormor Gini men eftersom vi nu inte kom dit så överraskade vi min mamma med en tripp till vattnets och regnskogens underbara värld (om man bortser från hajarna😱)
Riktigt mysigt blev det och mamma som inte varit där på länge tyckte det var jättekul. 
Så det blev en trevlig dag för oss alla både stora och små. 
Liam är ju så grymt fascinerad av livet under vattnet och skulle nog gärna vilja ha ett så stort akvarium hemma som finns  på tropicarium. 
Och Linnea blev så förälskad i rockorna när hon väl vågade klappa dom så henne fick vi knappt därifrån. 
Vi avslutade en kanondag med en gofika som födelsedags"barnet" bjöd på. 
Imorgon ska jag iväg på roligheter och lyssna på riktigt bra musik, och tro mig att det inte har med mello att göra🤟🤟🤟
//Bex 

Kommentera här: