Det är på både gott och ont.

(null)
Då har jag fått min läkartid nu och jag ska inte dit och få mina svar förens om två veckor. 
Jag fick tid måndagen efter sportlovet då jag även ska dit för att ta mina mediciner, skönt i och för sig att dom lyckades tajma in samma dag denna gång så att jag slipper åka dit 2 dagar efter varann, men så tråkigt att behöva gå och vänta på svaren så länge. 
Men så tänker jag oxå att eftersom jag fick så sen läkartid så borde ju inte röntgensvaren vara så dåliga för då skulle jag nog fått en tidigare tid med tanke på vilken fart det blev på det hela när dom misstänkte mina hjärntumörer efter en röntgen.
Men så vill jag ju inte hoppas på för mycket, för förstå vad besviken jag kommer att bli om det nu skulle visa sig att det inte alls ser så bra ut som jag förväntar mig, det kanske bara är så att dom har väldigt mycket att göra. 
Många men och tankar blir det, så att få en sen läkartid är på både gott och ont. 
Så vilken tur att jag har en hel del roligt planerat här nu fram till läkarbesöket så att jag kan lägga tankarna på annat.
//Bex 

Kommentera här: