Ont i mammahjärtat.

Min underbara lilla tjeja.  (null)
Idag när jag hämtade Liam på skolan så fick jag av en fröken veta att Linnea fortfarande är väldigt orolig av sig, hon säger ofta att hon saknar mig, hon leker inte som hon brukar, hon är inte sig själv helt enkelt. 
Så fröken (Eva) frågade faktiskt om dom fick ta kontakt med kuratorn på skolan så Linnea kan få gå dit och prata lite. 
Eva hade själv försökt prata med Linnea om vad som inte kändes bra, men Linnea kunde inte förklara sig själv utan hade bara sagt att hon saknade mig och att hon tänker en massa hela tiden, men kunde inte förklara exakt vad hon tänker på. 
Alltså det gör fruktansvärt ont i mammahjärtat att höra sånt här, hon ska ju absolut inte behöva ha dessa känslor och hon är alldeles för liten för att gå och ha en ständig oro i kroppen. 
Lilla tjejen min.
Det passar nog bra att åka iväg lite under sportlovet så vi gör något ihop och kommer ifrån vardagen lite. 
//Bex 

Kommentera här: