Underbar helg innan stundens allvar.

(null)
Vilken superavslutning på denna veckan. 
Kan den avslutas bättre än med en finfin middag i goda vänners sällskap och en riktig rockig konsert med bästa Raffe i spetsen🤟🤟
Näe jag tror inte det. 
Jag älskar att gå på rockkonsert när man verkligen känner rytmen av trummor och bas i hela kroppen, och rockgruppen mustasch har ganska mycket av just den varan.
Hardcore superstar som oxå spelade igår var helt ok men har absolut inte samma tunga beat som mustasch och det är den rocken som jag älskar att se live.
Grymt jättenöjd med hela kvällen och tackar mina underbara vänner Erik och Ellie för den god middagen och jag önskar verkligen att jag kunde gå på konsert lite oftare. 

Idag tog vi oss en sväng till Åby och kollade när dom stora grabbarna spelade innebandymatch. 
Vi har ju som sagt blivit lite innebandynördar på sista tiden, men det är först nu när ungarna själva spelar som jag har märkt hur kul jag tycker det är. 
Jag har alltid gillat hockey eftersom att det går ganska snabbt och händer väldigt mycket och innebandy är lite samma sak, det går fort och man måste verkligen hänga med för att inte missa nåt.

Men efter en kanonhelg så har det imorgon blivit dax för stundens allvar igen, det har nämligen blivit dax för medicin och läkarbesök. 
Jag mår ju bra och har inte hört nåt från läkarna så det känns som om det borde vara goda besked, men så kan man aldrig riktigt veta med denna sjukdom för som jag sagt förr så är cancern en slug jävel som man aldrig vet vart man har. 
//Bex 

Kommentera här: