1 av 3 avklarat.

En c-vitaminboost efter man yrvaket vaknar upp i röret.  (null)
Ja då var ett av sjukhusbesöken för den här veckan avklarat, och som vanligt fick jag kämpa för att hålla mig vaken i det bullrande röret på magnetröntgen. 
Alltså jag blir så trött i huvudet av allt oväsen så det blir liksom sövande, men idag behövde jag inte ta om några bilder iallafall på grund av vibrationerna av mina snarkningar😂
Nästa måndag är det ännu en röntgen på resten av kroppen, sen är det bara den förfärliga väntan. 

Efter dagens sjukhusvistelse så åkte jag för att storhandla och då jag bara känner mig så himla trött och tråkig just nu ungefär som vädret utanför fönstret så bestämda jag mig för att köpa en sjuhelskotta massa citrusfrukter och åka hem för att göra mig en rejäl c-vitaminboost. 
Det kan ju knappast bli värre tänker jag, och all denna mixade frukt tillsammans med lite yoghurt och honung blev verkligen jättesmarrigt.  
Så även om jag inte blir piggare och gladare av det här så har jag en mage som är riktigt nöjd iallafall. 
//Bex 

Kommentera här: