Jag har verkligen stenkoll🤪

(null)
Ja då startar vi upp den nya veckan som jag nästan alltid gör, det vill säga med att storhandla och senare åka på frönas innebandyträning där det idag även var föräldramöten inför kommande sammandrag och även cup. 
Tjejerna ska nämligen på innebandycup i Varberg framöver, och då krävs det ju en del planering. 
Men först och främst ska dom ha sammandrag i helgen som kommer, och jag fick ju en smärre chock när vi då går igenom att sammandraget är i Mjölby, eftersom att jag fått för mig att matcherna var här hemma i Norrköping.
Jag som är själv som så många andra helger och har förvarnat ungarna på vad som gäller på lördag, att Liam inte har någon träning t.ex eftersom att tjejerna har match, men att vi kommer att spendera typ hela dagen i idrottshallen ändå. 
Men så var det alltså inte, Liam har träning som vanligt på lördag och Linnea ska till annan ort för att spela sammandrag. 
Hmm det här blev lite komplicerar, men det lutar åt att Linnea får åka med någon av dom andra i laget som har förälder med så får jag bli hemma med Liam. 
Man märker verkligen nu hur svårt det är att få ihop det här pusslet, och värre lär det ju bli när även Liam blir så gammal så att han oxå ska börja spela matcher. 
Jag kan vara glad att dom åtminstone valt samma sport😀
Har även fått i uppgift att vara delaktig i lagets lotteri och försäljning, det vill säga kolla upp vad tjejerna kan göra och sälja för att få in pengar till klubben. 
Men det är många som kommer med förslag så det blir nog bra det här. 
Livet som förälder liksom, jag tror att dom flesta föräldrar, även mina egna, har lagt mycket tid och körtimmar på ungarnas aktiviteter. 
Det är bara så det är och man gör det ju självklart för dom man älskar mest❤️
//Bex 


Kommentera här: