2 lekande morsor i Karlssons pool😉

(null)
Ännu en underbar dag har avverkats, denna spenderade vi i Linköping i poolen hos familjen Karlsson. 
Jag tror vi har spenderat mer tid under vattnet än över, Sara är precis som jag och bara älskar att ta på sig ett cyklop och sen dyka under ytan. 
Så morsorna har lekt av sig ordentligt vill jag lova.
Badkrukan Macke var även han i och lekte en del i vattnet då temperaturen i poolen stod på hela 30grader.
Egentligen lite för varmt om du frågar mig, men fördelen är ju att man kan vara i vattnet hur länge som helst utan att börja frysa, och sen har man även fördelen med att man inte behöver trängas med en massa andra, våra ungar är tillräckligt jobbiga bara dom så skönt att slippa dela pool med ett 30tal andra ungar😂
Näe skämt åsido, men det är gött att kunna flänga runt i vattnet utan att behöva ta hänsyn till en massa andra. 

Vädret ska tydligen fortsätta så här nästa vecka oxå och Macke har 2veckor kvar på semestern så vi får väl se vad som händer under dom veckorna, men jag är sådan som vill utnyttja sommarvärmen så mycket det går för snart sitter man här och klagar på kylan och det blaskiga vädret, och då är det skönt att ha haft en riktigt fin sommar att kunna se tillbaks på. 
//Bex 

Kommentera här: