Åldras med glädje😉

(null)
Jahopp, då var man ett år äldre, och jag måste säga att jag åldras med glädje.
37 år har jag blivit och det trodde jag fasiken inte för några år sedan, så jag är bara glad och känner ingen som helst åldersnoja. 
Idag blev det himpabadet där ungarna även fick åka vattenkana som dom tyckte var jättekul, som jag brukar säga nöjda barn ger nöjda föräldrar. 

Dagen till ära så gav svägerskan Madde mig den antihormonella sprutan, vi tänkte att hon skulle börja ge mig sprutan så slipper jag hålla på att gå till vårdcentralen hela tiden, jag frågade läkaren sist jag var på onkologen och det var ju helt ok eftersom att min svägerska är narkossköterska och van att ge diverse sprutor. 
Så då blir det iallafall ett besök mindre på vårdcentralen i månaden. 
Nu ska jag nog unna mig en drink så här för att fira min dag😉
//Bex 

Kommentera här: