Kyla ner sig i en biosalong.

(null)
Idag när pappa Macke åkte och jobbade på bingon så drog jag och fröna ner till stan och kollade på bio.
Biosalen var ett svalt och skönt alternativ så här på eftermiddagen och så får man ju äta godis oxå även att det är en helt vanlig måndag. 
Liam (som allt för ofta får sin vilja igenom)valde filmen Hotell Transylvanien. 
Dock måste jag erkänna att det var ett bra val för den var helt ok och rolig mellan varven. 
Efter filmen åkte vi hem för att laga mat, och när jag står där i köket vid spisen så får jag klä av mig plagg efter plagg då jag blir så varm så det slutar med att jag står och lagar mat i bara underkläderna med en bordsfläktar på matbordet som blåser mig i nacken. 
Alltså jag kan inte förklara känslan jag har i kroppen men det typ hettar inifrån, så vidrigt att bli så varm och så blir jag skitsur och på asdåligt humör och allt går ut över mina barn tyvärr😏 
Så imorgon blir det nog att ligga i en vattenpöl igen och hålla mig nerkyld. 
//Bex 

Kommentera här: