Lite släktträff❤️

(null)
Igår hade vi en underbar dag hemma hos familjen Lindberg som öppnade upp sitt hem för hela tjocka släkten, och näst intill alla var på plats. 
Supertrevligt med god mat, badande ungar och trevligt sällskap
Vi hade lite knytis kan man säga så att värdparet själva inte skulle behöva stå och laga mat till alla eftersom att vi ändå blev över 30 personer. 
Jag vet att jag sagt det förut men det tåls att sägas igen för jag är så otroligt glad och tacksam över att ha så många fina människor i mitt liv, dom är guld värda, dom är hjälpsamma, dom ställer alltid upp och dom får mig att må bra. 
Tänk vad tråkigt livet hade varit utan dom. 
❤️❤️

Imorgon går vi in i Mackes sista semestervecka och som vanligt så har det gått alldeles för fort, så vi får väl se vad som händer i veckan, lite beror väl på vädret förstås. 
//Bex

Kommentera här: