Välkommen till familjen.

(null)
Idag blir min älskade Macke 35år. 
Vi har firat lite här hemma med gofika men igår var vi ute i skogarna utanför Östra Ryd och hade ett litet trevligt kalas för Macke och hans tvillingsyster Madde. 
Sommarnöjet där kalaset ägde rum ägs av Maddes kille Pers föräldrar och snacka om att det var ett riktigt sommarnöje, precis vid vattnet där man både kunde bada och fiska så vi passade självklart på att göra båda delarna och Liam var superlycklig över att få fiska lite fisk efter allt krabbfiske i Göteborg. 
Tyvärr så hade jag så sjukt ont i munnen igår, det kändes som om jag hade blåsor ända ner mot halsen och det sved när jag åt, men idag känns det bättre igen, känner av det lite när jag äter bara, konstigt och jag vet inte vad det beror på, kanske medicinerna, kanske nåt annat. 

Sen välkomnar vi även våran nya familjemedlem Sky Ellen Bernhard, en söt liten dvärghamster som vi hoppas kunna ha stående i Linneas rum utan att någon reagerar, både Macke och Liam blir ju lätt lite snörvliga vid pälsdjur och gräs, men denne lille krabat behöver varken halm eller hö så vi håller tummarna att hon ska få bo kvar här. 
//Bex  (null)

Kommentera här: