Inte alltid lätt att få ihop det.

(null)
På’t igen bara, idag hade det blivit dax för sprutan igen. 
Och idag tänkte jag vara duktig och boka in nästa tid för sprutan redan nu eftersom att jag nästa gång det har blivit dax för sprutan befinner mig på annan ort och behöver därför tidigarelägga sprutan till veckan innan istället, men då var jag ju för tidigt ute då sköterskan inte kunde boka in mig så långt i förväg.
Så jag får vänta nån/några veckor innan jag kan ringa och boka en tid och med mitt minne vet man ju inte hur det kommer att bli🤪 men i värsta fall kan jag ta sprutan där jag befinner mig vid tillfället om jag inte får någon tidigare tid men det blir ju lite bökigare och så hade det varit skönt att slippa tänka på det under semestern. 
Men är man sjuk så är man och sjukdomen tar, som jag sagt förut, inte semester så det är inte alltid lätt att få ihop schemat men på något sätt så löser det sig tillslut. 
//Bex 

Kommentera här: