Lång dag på sjukan.

(null)
Linnea har kommit in i en riktig bakperiod just nu, hon vill prova allt och har så mycket idéer som hon vill prova, hon vill till och med öppna sitt eget café "Bernhards café" där vi hela familjen skulle arbeta med bak och försäljning, det kanske skulle vara något. 😂😂
Hon övar för fullt nu här hemma iallafall, igår bakade hon smulpaj med rabarber och bär, och idag hade hon en kompis här och bakade sockerkaka. 
Visserligen gott men mindre bra för sommarfiguren tänker jag. 
Hon fyller år i september men har redan börjat planera vad hon ska baka till gästerna. 
Men det gäller att vara väl förberedd och börja planera i tid har jag hört😉

Imorgon har det blivit dax att åka till Linköping och få mina röntgensvar, ska även ta medicin och gå och prova nya mindre och lättare "lösbrön" för att se om jag kan tänka mig att ha dom på bröllopen vi är bjudna på i sommar. 
Så i morgon kommer det bli en lång dag på sjukan. 
//Bex 

Kommentera här: