Så nöjda, glada och väldigt svettiga😅

(null)
Idag på eftermiddagen var jag och hämtade två väldigt nöjda, lyckliga och svettiga tjejer som har varit första dagen på "daycamp" som är idrottsläger fast utan övernattning för dom mindre barnen innan dom är gamla nog att börja på sportscamp då man även övernattar. 
Dom fick detta i julklapp utav farmor och farfar och nu i efterhand kan jag säga att det är väldigt uppskattat.
Liam var med när jag hämtade tjejer och när han fick se hur allt var uppbyggt blev han helt såld, så nu längtar han tills nästa år då även han är gammal nog för att vara med på Daycamp. 
Alltså det fanns inget stopp på ungarna när jag plockade upp dom, de hade så mycket att berätta och tjejerna hade haft så roligt. 
Utöver sporterna dom provar på så är det som en jättestor lekpark med hinderbanor, studsmattor, cykelbanor och gud vet allt.
Klockrent för sportintresserade barn, och så slipper ju en annan att aktivera dom så här i början av sommarlovet. 
Jag och Liam var dock och spelade minigolf idag då vi inte kom på nåt bättre. 
Liam har visserligen sina egna regler då vissa slag inte gills men roligt har vi iallafall😉
Imorgon ska Linnea och kusinen Nellie till Daycamp igen så får vi se vad jag och Liam kan tänkas hittar på men om man tittar på väderprognosen så är det väl inte helt omöjligt att det blir bad. 
//Bex 

Kommentera här: