Tuttar med posten.

(null)
Här sitter jag och väntar på att få ett brev där det står att jag kan gå ner till postombudet och hämta ut min andra tutte, hur många kan säg det egentligen att man väntar på att tuttar ska komma med posten😂
Sist jag var i Linköping så var jag ju och provade ut ett par nya bröstproteser då jag verkligen ogillar dom jag har, dom är bara stora, tunga och otympliga så jag använder dom aldrig. 
Jag har inte tänkt på att ta ut ett par mindre för jag tror inte skillnaden är så stor men sköterskan övertalade mig till att komma och åtminstone testa eftersom man faktiskt har rätt till att ta ut ett par nya tuttar vartannat år, och jag har inte tagit ut några fler sedan de först proteserna efter operationen. 
Jag provade 2 storlekar mindre än dom brösten jag har hemma men dom kändes fortfarande obekväma och tunga, men sen fick jag prova en annan fabrikant och jag måste säga att det var stor skillnad, mycket lättare och smidigare och sitter då givetvis tätare intill kroppen, dom var väl dock inte lika bra på baksidan som dom jag har men det är iallafall värt att prova, jag menar det kostar faktiskt inte mig nånting😉
Men då dom bara hade en tutte hemma så skulle dom skicka efter en till och sen sända den vidare till mig, så här sitter jag nu spänd av förväntan och hoppas att dom nya tuttarna kommer kännas så bra att jag kanske kan tänkas ha dom på festligheterna vi ska på i sommar. 
Håller tummarna✊🏼
//Bex 

Kommentera här: