Tutten har anlänt.

(null)
Tjoho, igår låg det där i postfacket, ett stort brunt och vadderat kuvert innehållande min tutte, så nu har jag ett matchande par. 
Har dock inte hunnit att installera mig i dom nya bröna än men ska göra det någon dag framöver i lugn och ro. 
Kommer nog som sagt inte använda dom speciellt mycket ändå men när man ska klä upp sig och vara fin kan det kanske vara kul att ha ett par bröst, får prova mig fram hur pass varma dom blir när man har dom på sig en längre tid, men dom är åtminstone avsevärt mycket lättare än mina tidigare bröst, båda dom nya bröna väger alltså mindre ihop än vad ett av dom gamla gjorde, då kan man kanske förstå att jag inte velat gå och bära på dom i onödan. 
Nu ska dom bara passa i bh:arna som jag har här hemma oxå eftersom att dom här brösten är lite mindre, har inte varken råd eller lust att gå och köpa nya protes bh:ar. 
Men det löser sig nog. 
//Bex 

Kommentera här: