Det försvinner väl med tiden😡

(null)
Det är inte utan att man känner en viss irritation när jag tidigare idag pratade med vårdcentralen, eller jag blev ganska jättebesviken och arg rättare sagt. 
Jag fick visserligen svar på Linneas urinprov dom hade skickat iväg för odling och den visade ingenting, så någon urinvägsinfektion var det inte. 
Men jag fick heller inte veta så mycket mer. 
Jag frågade hur vi ska gå vidare, om man gör ultraljud eller några andra prover.
Sköterska som jag pratade med hade ingen aning så hon behövde prata med en läkare innan hon kunde ge mig något svar, så hon skulle höra av sig till mig innan veckan är slut. 
Ja för läkaren som Linnea hade är inte bara borta den här veckan utan han var tydligen bara inhyrd i några dagar så han kommer inte tillbaka överhuvudtaget.
Så nu skulle alltså sköterskan jaga vidare på en ny läkare som ska sätta sig in i Linneas fall och ta beslut om vad som ska göras härnäst. 
Alltså jag blir tokig på denna jädra vårdcentral, det verkar inte som att dom har några fasta läkare överhuvudtaget och bara det är väl underbart😩
Så jag får helt enkelt ha tålamod och vänta tills dom ringer igen med fortsatt plan. 
Sen när jag lite senare gick och hämtade posten så visade det sig att vi hade fått ett brev från läkaren på vårdcentralen, och jag borde inte bli förvånad men läkaren har då skrivit att odlingen var negativ och att det alltså inte finns någon urininfektion....Punkt slut. 
Ingen som helst förklaring på vad vi bör göra härnäst eller någon remiss. 
Alltså hur tänker man då som läkare undrar jag. 
Näe men är det ingen urinvägsinfektion så nöjer jag mig så, hon får gå och ha fortsatt ont i magen så kanske det försvinner med tiden, för jag menar det skulle ju min cancer göra enligt läkaren, försvinna med tiden alltså.
Gaaaaa🤬🤬🤬🤬
Jag blir så upprörd så FY F@N. 
Punkt slut. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Kan du höra av dig till barnmottagningen på Vrinnevisjukhuset och be om råd.

Svar: Ja det är flera som sagt det så jag tänkte ringa dit imorgon😉
Tack.
Bex

Kommentera här: