Inget ska man klara själv.

Näe men lite hjälp av Stoffe för ovanlighetens skull😂😂 (null)
Nej men vilken ovanlighet att Mackes kusin Stoffe är här när vi eller kanske mest jag dragit igång något nytt projekt. 
Jag trodde att vi skulle lyckad med det här garderobsprojektet själva utan stoffes hjälp, men Näe, det började ju bra med nytt golv och grejer, men när vi väl började med självaste garderobslösningen så gick det fel, 1,5 cm fel för att vara exakt. 
Satan vad irriterad jag blev och det kan ha slunkit ur en och annan svordomar ur min mun oxå.🤬🤬
Men som alla säger så är det inte hela världen och absolut inget att lägga all min energi på så då är det bara att göra om och göra rätt som gäller, och vad gör vi då? Jo vi ringer Stoffe!!!
Det är väl helt sjukt men det finns nog inget i det här hemmet som Stoffe inte har varit delaktig i, ja det skulle väl vara målning och tapetsering då😂
Men nu då äntligen skenorna sitter som dom ska på väggen så kan jag börja bygga min egen garderobslösning så får vi se hur det blir, det kan ju knappast bli sämre än vad det var innan iallafall, trångt, stökigt och ett totalt kaos. 
//Bex 

Kommentera här: