Kunde fortfarande irrat runt bland hyllorna.

(null)
Igår var som sagt jag och Jenny på Ikea för att inhandla inredning till våran garderob, och eftersom det är en gör-det-själv lösning med en himla massa olika delar som skulle hämtas på flera olika ställen på Ikeas ta-själv-lager så skrev vi en lista med antalet vi skulle ha av varje vara, artikelnummer, vilken hylla samt fack och priset. 
Bara att skriva ner dessa grejer fick det att bli rörigt i huvudet på mig, jag blandade ihop antalet med priserna osv.
Hur som helst så var inte det de värsta för när vi sen skulle plocka ihop dom här grejerna som vi hade skrivit ner på pappret så blev det totalt kaos i huvudet på mig. 
Alltså det var tur att jag hade Jenny med mig annars hade jag nog virrat omkring där inne än. 
Satan vad rörigt det blev i skallen på mig, lite skrämmande då jag inte haft detta problem förut, lite vimsig har jag väl alltid varit men det här var nåt extremt. 
Jag som jobbat inom restaurang och service och alltid kunna haft både bordsnummer, priser och antalet olika rätter i huvudet samtidigt utan problem. 
Så då märker man verkligen hur mycket skada sjukdomen och medicinering gjort. 
Jag kan heller inte hantera stress längre, ju mer stressad jag blir desto långsammare går det för tillslut står jag bara på samma ställe och trampar och vet inte åt vilket håll jag ska gå, och är det något man lär sig i restaurangyrket så är det att hantera stress. 
Nu har inte jag jobbat på länge så hjärnan har visserligen inte fått sin träning, för jag tror ju att man kontinuerligt måste hålla igång för att inte sacka efter. 
Så att jag blivit så här är nog en kombination av allt ihop. 
Men så länge jag får ta allt i min egen takt så är det ok. 
Så jag hoppas folk har tålamod med mig😉
//Bex 

Kommentera här: