Så stolt❤️

(null)
Idag var det återigen sammandrag med Linneas innebandy, och denna gång var det dax för tjejerna att spela på hemmaplan. 
Då jag själv igår kväll blev väldigt snorig, hostig och allmänts förstörd så trodde jag att jag skulle missa Linneas matcher. 
Men idag mådde jag bättre igen så jag bestämde mig för att vila lite och sen åka upp till match nummer 2, och tro att jag är glad för att jag gjorde det, även om jag satt på läktaren med röda ögon och snorig näsa och inte kunde hjälpa till speciellt mycket med varken kioskarbete eller nånting annat, men den här matchen skulle jag för allt i världen inte velat missa.
Linnea gjorde sitt första mål på match och inte nog med det hon petade in två mål och dom vann dessutom matchen, inte för att vi räknar mål eller så men jag råkade visst hålla räkningen ändå😬
Vi föräldrar på läktaren var mäkta stolta och det hördes vill jag lova. 
Hela 5 mål lyckades dom peta in den matchen och dom spelad verkligen jättebra som lag.
Den sista matchen gjorde dom oxå riktigt bra och tre mål fick dom in även där. 
Grymt jobbat och det märks verkligen att tjejerna har utvecklas. 
Ja en riktigt stolt innebandymorsa är man idag.❤️
//Bex 

Kommentera här: