Sällan det krockar.

(null)
Näe men vi körde väl en bandysöndag oxå när vi ändå var igång även om det inte var våra barn som spelade idag, utan dom något större tjejer och killar. 
Men ungarna gillar det och vi föräldrar gillar det plus att ungarna alltid hittar kompisar att leka med utanför planen så det blir ju liksom en win-win-situationen. 
Ungarna leker och klarar sig själva medan vi föräldrar sitter på läktaren och dricker kaffe och snackar skit😉
Jag och fröna förlänger ju även helgen lite eftersom det imorgon och på tisdag är studiedagar, så i morgon får dom vara hemma men på tisdag får dom faktiskt gå till frita eftersom att jag självklart har lyckats att pricka in min behandling just då. 
Det slår verkligen aldrig fel, det är nästan alltid så att lov och studiedagar krockar med mina behandlingar, men denna gången var åtminstone frita öppet så då kan jag lämna in dom där över dagen, det blir ju bökigt dom gånger allt är igenbommat och man måste hålla på att leta barnvakt, vi vill självklart undvika att Macke ska behöva ta ledigt från jobbet bara för att jag ska ta medicin. 
Men det brukar nästan alltid lösa sig😉
//Bex 

Kommentera här: