Dax igen, 3 månader går fort.

(null)
Idag har jag varit och fyllt på kroppen med lite "bränsle" så att man klarar sig ett tag till. 
Ett nödvändigt ont kan man nästan säga. 
Det är nånting man helst av allt skulle vilja slippa men som man måste göra om man vill överleva. 
Inget svårt val direkt och nu när jag inte tar några cellgifter så ska jag inte klaga. 
Det har även blivit dax för en 3månaders kontroll igen så jag har nu fått mina tider för nästa röntgens, och självklart så kommer det att flytta på mina behandlingar i sommar och jag som har suttit och räknat ut så att jag inte ska ha någon behandling mitt i semestern😏
Nu skulle jag få en behandling mitt i våran inplanerade semester till Göteborg som vi bokat med delar av släkten. 
Men nu har ju jag sådan tur att man kan skjuta på behandlingen till veckan efter så det blev inga större problem att planera om behandlingschemat. 
Som sagt man kan ju inte sluta leva bara för att man blivit sjuk. 
Och det var nånting som jag visade på fotbollsplanen idag när tjejerna i innebandyn körde fotboll istället som träning. 
Det blev föräldrarna mot barnen och tanken var att jag först inte skulle varit med eftersom att jag tagit behandling idag och blir lite lätt seg av den, jag ångrade mig ganska snabbt och tänkte att jag skulle stå lite som ett "väghinder" på planen för att försvåra för motståndarna, men det hela slutade i att jag sprang och jagade bollen och blev både fälld och lyckades fälla andra. 
Jag kan uppenbarligen inte ta det lugnt. 
Så vi får väl se hur jag mår imorgon, förmodligen som jag förtjänar😬
//Bex 

Kommentera här: