Den reaktionen.

(null)
Igår blev det en dejt på stan med fina Karin och hennes lille Charlie. 
När han först fick syn på mig började han gråta hysteriskt, det är kanske inte så konstigt i och för sig, här kommer en helt främmande människa och trycker ner sitt tryne i hans trygga vagnen, vem skulle inte bli rädd då.
Men efter en sväng på stan och lite fula grimaser så hade jag skrapat ihop så mycket förtroende att han till och med kunde sitta i mitt knä medan mamma Karin åt sin sallad. 
Jag är inte så skrämmande som jag ser ut😂😂.

Idag har det varit lite mer normal temperatur för maj månad, man har kunnat vistas i solen utan att få solsting. 
Med dessa antihormonella preparaten i kroppen klarar jag inte av värmen och solen som jag gjorde förr. 
Förut var jag en riktig soldyrkare som kunde ligga i solen i timmar hur varmt det än var. 
Men nu söker jag mig gärna till skuggan om man inte är vid något vatten så att man kan svalka sig. 
Ja antingen så kommer det med åldern eller medicinerna eller kanske en kombination av dom båda😂
//Bex 

Kommentera här: