Fulltankad med ny energi.

(null)
Vilken helt underbar helg vi haft, den har varit full med glädje, kärlek, sol och bad.
Jag har blivit fulltankad med ny energi och känner mig gladare än vanligt. 
Gårdagen spenderades i Rimforsa utanför Linköping där Lisa (från cancerhjälpen) bor med hennes man och deras 3barn. 
Dom lever på en gård då Lisas man Tomas är bonde och tro att det var helt underbart att gå omkring där på landsbygden ibland kor, får och höns. 
Det var helt underbart att komma ifrån stan ett tag och även nyttigt för barnen. 
Liam och Linnea som älskar djur var helt saliga när dom fick mysa med hundar och kaniner, mata hönsen och själva gå ut till hönshuset och plocka nyvärpta ägg, skaplig kontrast med att gå i mataffären och köpa fabriksägg. 
Vi blev bjudna på god mat, fika och glass, det blev djupa samtal blandat med en massa skratt.
Ja jag har inga andra ord en att sammanfatta dagen som helt underbar.
Sååå nöjd❤️

Kvällen fortsatte sen i goda grannars sällskap med grillning och kubbspel ute på gården. 

Idag så har jag och fröna varit och badat i mårängsbadet, hela 21 grader har det hunnit bli i sjön så det blev några dopp under dagen. 
Vi kom sen hem till en nystädad och väldoftande lägenhet och en fin orkidéblomma på bordet som min fina man Macke hade fixat. 
Ja är det morsdag så är det, bara att passa på och njuta för imorgon är den slut😉
//Bex 

Perfekt när ungarna leker massör och använder solskyddsfaktor som massageolja. ☀️
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Tycker att du är super!!/ Ewa

Svar: Tack snälla❤️
Bex

Kommentera här: