Kanske skulle kollat hjärnan istället.

(null)
Japp då var man på fysiologiska kliniken igen då för att kolla så att hjärtat fungerar som det ska.
Hjärtat känns helt ok det är nog mer hjärnan jag är orolig för isåfall då jag helt glömt bort att jag skulle på undersökningen idag. 
Bara ren tur att man får påminnelser via sms när man ska undersökas eller röntgas, annars hade jag nog helt missat dagens sjukhusbesök. 
Skrämmande vilket dåligt minne jag har alltså. 
Men men nu är det gjort för denna gången så nu är det bara att invänta svar från läkaren.  
Jag ska väl erkänna att jag inte har jättebra koll på vad dessa undersökningar visar, men jag vet att dom mäter en massa under hjärtslagen och kollar så hjärtat pumpar som det ska. 
Herceptinet det vill säga antikropparna som jag tar var tredje vecka kan nämligen ha en negativ påverkan på hjärtat, så därför måste man undersöka pumpen lite titt som tätt så den inte sackar efter. 
Alltid finns det någon risk med medicinerna man tar, det är ju dumt att gå säker menar jag😉
//Bex 

Kommentera här: