Det lugna livet som pensionär.....

(null)
Bytt däck 
Storhandlat
Fixat tid för att ta spruta
Hämtat ut sprutan och mediciner
Betalat räkningar
Vem säger att livet som pensionär är lugnt. 
Eftersom att mitt minne nu för tiden allt för ofta sviker mig så har jag fått börja skriva listor på saker som måste göras varje vecka och detta var lite av det som stod på denna veckans lista.  
Fröna har ju även ledigt från skolan på torsdag och fredag så jag vill hinna med så mycket som möjligt innan dess. 

Idag är det ju även måndag och det betyder träsmak i rumpan efter timmar på bänken i sporthallen då fröna tränar innebandy efter varandra. 
Eller ja nu var ungarna visserligen med på varandras träningar, dom brukar få vara det om inte hela lagen är på plats och Linneas träning idag bestod bara utav 5tjejer, många är tyvärr sjuka i dessa tider. 
Hade även ett möte om det första sammandraget hemma som Liams lag ska ha i början av december. 
Vi som föräldrar har då lite att styra med så då kan man inte bara sitta på läktaren och heja och sörpla kaffe inte utan då ska man se till att alla andra trivs och har det bra😉

Imorgon ska jag fortsätta på min "måste göras" lista så den blir klar så att jag oxå kan ha två lediga dagar tillsammans med fröna. 
//Bex 


Kommentera här: