Ett lov fullt med aktiviteter.

(null)
Då börjar höstlovet lida mot sitt slut och fröna har hunnit med mycket måste jag säga, vi började med att besöka arbetar museet och visualiseringscenter sen har det bara fortsatt med olika aktiviteter och övernattningar, Linnea har varit med grannarna på landet, Liam har varit på busfabriken, det har spelats innebandy, vi har fått ny dusch och idag avslutade vi med skridskoåkning i ishallen och lite bus eller godis lagom till kvällen så dom har godis till fredagsmyset😀
Så nu tar vi helg och jag är så glad att ungarna åter ska tillbaka till skolan nästa vecka så även jag kan få lite höstlov🤪
Dock får jag väl skämmas lite och säga att våra barn inte läst så mycket som det tydligen var meningen att dom skulle göra under lovet. 
Jag får väl skylla på att en annan aldrig behövde göra läxor på lovet när man var liten, utan var det lov så var det lov, det vill säga skolfritt. 
//Bex 

Kommentera här: