Inget firande av far.

(null)

Mycket firande av pappa Macke blev det inte så här på farsdag när vi hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen varit i Linköping och kollat på när Liams lag IBF spelat sammandrag, och direkt när vi kom hem så släppte vi av Macke nere på stan då han skulle träffa några vänner och titta på fotboll, var tydligen en väldigt viktig match idag fick jag förklarat för mig jag som inte har något fotbollsintresse över huvudtaget. 
Men då passade jag och ungarna på att "fira" Liam istället efter hans fina prestation idag på sammandraget där dom vann alla sina 4 matcher. 
Helt ofattbart hur duktiga dom är och man blir som mamma uppe på läktaren så sjukt stolt, och speciellt efter Liams första mål som var något utöver det vanliga, och det var faktiskt inte bara jag som mamma som tyckte det. 
Liam blev så trött efter sin prestation så han klappa ihop i bilen och sov hela vägen hem och då stod han ändå över en av matcherna, det är inte lätt att vara idrottare😉
Grymt lag är dom iallafall där dom verkligen har hittat varandra och det var vi ju bara tvungna att fira med lite glass när vi kom hem. 

Imorgon ska bandymorsan även då titta på när Linnea spelar match med BK Vingen i Skärblacka, jag har aldrig varit med när Linnea spelat med dom tjejerna så det ska bli riktigt roligt då IBF tjejerna har fått så mycket beröm av Skärblackas tränare.

Man ska inte sätta upp sina egna ungar på en piedestal, men det skiter jag i och låter dom få sitta där ett litet tag, för jädrar vad stolt jag är.🤩
//Bex 

Kommentera här: