Känner mig lite lat.

(null)
Idag har det tränats innebandy och spelats ännu en match.
Idag var det Linnea som fick stå för matchspelet i BK Vingen.
Emilia och Linnea åkte direkt från träningen här hemma till match i Skärblacka med 4 tjejer till ifrån den äldre kullen IBF tjejer.
Dessvärre förlorade dom men så duktiga dom var våra små tjejer, och när man hörde innan att motståndet skulle bli svårt idag så gjorde dom riktigt bra ifrån sig och förlorade bara med 3-1.

Men innan all innebandy så åkte jag och Liam med morfar Håkan och inhandlat en ishockeyklubbar till Liam så att han har utrustning när han ska prova på hockey. 
I helgen var ju även jag och Liam hos Mackes kusin Tobbe med familj och provade ut en hel rustning med skydd som sysslingen Felix har vuxit ur. 
Så vi är väldigt tacksamma då det kostar en halv förmögenhet med allt dom behöver, och än så länge vet vi ju inte om han ens ska börja med hockey, utan han ska bara testa. 
Satan vad lat jag känner mig ibland alla familjens sportfånar😂😂
//Bex 

Kommentera här: