Prover, behandling och cellprov.

(null)
Ja då har jag redan haft 3olika sjukhusärenden denna veckan, i måndags var det prover, igår var det behandling och idag hade det blivit dax för cellprov. 
Så nu får det räcka med sjukhus för denna veckan. 
Nu har vi andra roligare planer resten av veckan och en helg full med innebandy.
Linnea ska spela match på lördag och Liam har matcher på söndag.
Mycket blir det men roligt är det, och man vet vad man har att göra😉
Och som jag sagt förut så har jag hellre sportiga ungar där jag får sitta på läktaren i olika sporthallar och heja än att ha ungar som sitter inne och degar i soffan och tjatar om att dom inte har något att göra, för om dom väl är hemma så har dom en förmåga att göra just det, klaga på att dom är rastlösa.

Imorgon ska jag och ungarna till Linköping efter lunch och träffa Lisa från cancerhjälpen och hitta på lite skojigheter😉😉
//Bex 

Kommentera här: