Tuttlös, gles hårväxt och glasögon🤓

(null)
Ja men nu är det tydligen bevisat då att jag inte riktigt har så bra syn som jag har försökt att intala mig. 
Har försökt att komma undan med att mina mediciner sätter sig på slemhinnorna och att det är därför som det blir suddigt ibland när jag läser.
Men efter jag nu gjort en synundersökning så var så tydligen inte fallet utan jag behöver glasögon helt enkelt😏
Alltså jag vill inte verka fåfäng men jag ser verkligen bedrövlig ut i glasögon, jag typ kan inte sluta skratta åt mig själv när jag ser mig i spegeln med ett par brillor, så det här med att gå runt i butiken med en optiker och försöka hitta ett par bågar som passar var ju inte lätt.
Man ska stå där i butiken framför en spegel med olika bågar för att se vilka som gör sig bäst i ansikte, i mitt fall är det vilka som ser minst roliga ut, det är svårt att vara seriös när det enda man vill göra är att skratta. 
Det är en himla tur att jag bara behöver glasögon när jag typ läser och skriver.
Optikern sa att jag även kan ha dom på mig annars oxå men det kan jag avgöra själv och det blir ju inte så svårt val🤓
Inga tuttar, gles hårväxt och nu glasögon på det oxå, underbart!

Imorgon har det blivit dax att åka till Linköping för att tankas upp med mediciner igen. 
Känns som att det bara var en vecka sedan jag var där, tiden går fort när man har roligt. 
//Bex 





Kommentera här: