Är det inte bacillusker så är det nåt annat.

(null)
Ja då blev det ett besök på lättakuten för Liam idag.
Han har ju hoppat på ett ben och krupit runt här hemma i två dagar nu och inte velat stötta på foten alls, så igår var jag tvungen att ringa 1177 för att bara höra mig för lite vad man ska göra.  
Och dom tyckte då att vi skulle gå och visa upp foten för en läkare. 
Men idag när Liam fått på sig en foppatoffel så har han kunnat halta sig fram lite grann men direkt när han tar av sig toffeln så vågar han inte använda foten.
Jag misstänker att han känner sig tryggare och stabilare när han har en sko/toffel på foten. 
Läkaren såg att han hade en lättare svullnad som nu börjat lägga sig så det är alvedon och vila i några dagar framöver som gäller helt enkelt. 
Så nu får han hänga i innebandyhallen och kolla på iPad istället😉
Jag hoppas att det går över relativt snabbt så han snart kan börja spela sin innebandy igen. 

Själv har jag så satans ont över bröstet, eller det är en speciell punkt på vänstersidan av bröstkorgen som ömmar väldigt mycket, och jag vet verkligen inte vad jag kan ha gjort för att få så ont, det känns som om jag skulle åkt på en rejäl smäll, men kan inte minnas att jag gjort något speciellt.
Jag kan ju ha nyst eller hostat till ordentligt under natten så att något har gått sönder lite, jag brukar ju vara ganska duktig på det🤪
Ja är det inte bacillusker och influensa så är det nåt annat. 
//Bex 

Kommentera här: