Fest, onda halsar och stukade fötter.

(null)
Ja men det blev en riktigt trevlig kväll igår tillsammans med Mackes lagkamrater uppe i bowlinghallen. 
Jag menar min bästa vän Becca var ju med så det är klart det blev trevligt😉
Vi käkade buffé, spelade airhockey, biljard och sen det roligaste av allt så hade vi en rejäl fight i spelat som heter shuffleboard. 
Vi var några personer som körde ett antal gånger då vissa (nämner inga namn) behövde ett antal revanscher för att äntligen få vinna. 
Riktigt roligt hade vi även om den lilla tävlingsdjävulen i mig kom fram😈 men jag är ju en sådan bra och ödmjuk förlorare så vad gör väl det😉
Lite skönt att få ha en lördagskväll utanför hemmet oxå, även om jag älskar kvällarna hemma i soffan med ungarna framför tv:n så kan man ibland behöva göra nå’t annat. 
Nu får vi se hur denna veckan blir med hosta, onda halsar och en stukad fot. 
Det är Liam som igår måste trampat snett eller nåt, för i morse kunde han inte stödja på foten alls och den var svullen, så det blev att linda foten och lägga den i högläge, och så har han för en gång skull fått tagit det lugnt och vila här hemma, och han har ju så ont att han inte kunnat göra annat. 
Nu har vi bara problemet med hur vi ska göra imorgon om han fortfarande har så ont, kan ju gärna inte skicka honom till skolan om han inte kan gå, får hoppas att det försvinner lika fort som det dök upp. 
Ja alltid är det väl nåt. 
//Bex 

Kommentera här: