Fullspäckad helg.

(null)
Man kan säga att jag är lite lätt mör efter den här helgen, den har varit underbar samtidigt som den varit ganska påfrestande. 
I fredags började jag och Becca med en skön promenad i skogen, Becca och Apollo var sen även med oss på fredagskvällen och hade fredagsmys då Macke var iväg med bowlingen.
Igår lördag hade vi "oktoberfest" med irländsk musik här i föreningen, så då fick man dra fram sina gamla "arbetskunskaper" ifrån krogen och "jobba" lite. 
Jättekul och trevligt men man blev bra trött framåt småtimmarna, förstå att man jobbade så jämt förut, och varje torsdag-söndag körde man till ca:04 på natten😱
Men så var jag ju något yngre då och dessutom frisk. 

Idag blev det en tripp till arbetets museum  och visualiseringscenter, alltså det är ju ganska kul och gratis är det oxå, perfekt sätt att underhålla fröna på så här på en söndag. 
Det blev ca:2,5 timme med pyssel, spel, fika och andra aktiviteter. 
Även jag testade på att spela lite Super Mario Bros på den hederliga gamla tjock-tv:n, snacka om nostalgi.
Synd att jag inte har kvar mitt gamla spel från barndomen för det slår verkligen alla tv-spel genom tiderna, så sjukt roligt. 

Nu laddar vi för en vecka med ledighet, eller rättare sagt mina barn ska vara lediga, jag lär ju bara få mer att göra med ungarna hemma😂😂
//Bex 

Kommentera här: