Knapra tabletter och kolla på bandy.

(null)
Jahop då har vi tillbringar ett par timmar i ännu en sporthall idag då.
I Mjölby närmare bestämt då tjejerna idag hade sammandrag. 
Idag fick vi även med oss mormor Susanne som ville titta på när sitt barnbarn spelade innebandymatcher. 
Spännande var det och mycket hejande och pushande blev det ifrån läktaren och 1 av 3 matcher vann tjejerna, dom var super duktiga och kämpade på riktigt bra, och Linnea gjorde mål samt spelade fram till mål, hon var grym och jag är superstolt, så himla rolig helg med grymt duktiga barn, men nu har man allt lite ont i halsen efter allt skrikande. 
Jag var osäker på om jag skulle kunna vara med denna helgen överhuvudtaget då jag i fredagskväll åkte på lite högre temp än normalt och vaknade med 38,3 i temp på lödags morgon, men efter lite piller och en rejäl frukost så mådde jag bättre och valde då att följa med på Liams första sammandrag för det ville jag självklart inte missa. 
Och i morse hade jag även då lite förhöjd temp men den överskred ju inte 38 så då var det bara att ta några tabletter både mot feber och hals och dra iväg till Mjölby.
Jag vet sen tidigare att febern är ett sätt för min kropp att säga ifrån, att säga att jag gjort lite mer än vad jag borde och att det är dax att varva ner lite. 
Och med tanke på att jag ska ta medicin på tisdag så är det väl bäst att jag tar en lugn dag imorgon. 
//Bex 

Kommentera här: