Nästa projekt.

(null)
Jag är väldigt bra på att sätta igång med olika projekt här hemma för att få det lite mer trivsamt. 
Vissa grejer klarar jag av själv andra måste jag be om hjälp för att färdigställa. 
Vi har ju bott i denna lägenhet ett antal år nu och det finns ju alltid någonting att förbättra.
Det som är prio ett just nu är duschen som håller på att rasa samman totalt, badrummet i sig är det inget fel på men just duschen är förfärlig, men då det är något för svårt projekt för mig att göra själv så låter vi andra som kan göra det istället. 
Men mitt nästa projekt blir att fixa till Liams rum. 
Dels så måste vi möblera om då jag har förstått att han sparkar i fönsterbrädan på nätterna och därför nu fått en skada på foten. Sen vill Liam inte längre ha sin fondtapet med flygplan på som han älskade när han var 3-4år, så han önskat sig nu en grå fondvägg som syrran har i sitt rum, han vill även ha lite ishockeyaffischer på väggen, Vita hästen, Djurgården och New York Rangers är önskemålen, och min tanke är att köpa vanliga affischer och sätta in i ramar, som jag gjorde i Linneas rum, men efter dagens letande efter hockeyaffischer så kom jag fram till att detta kan bli något svårare än vad jag tänkt. 
Har varit i några butiker både leksaksaffärer och möbel/bygg varuhus men affischer/planscher med just hockey är det väldigt dåligt med. 
Fanns mycket Disney, fotboll, djur och idolbilder men fasiken inget med hockey. 
Det går väl att beställa på nätet men då är det säkert mycket dyrare och så bli det frakt på det oxå. 
Jag som hade tänkt att komma billigt undan😏
Får väl måla egna planscher, det kommer säkert bli uppskattat😂
//Bex 


Kommentarer:

1 Anonym:


Ver inte vad dyrt är, men finns en del på nätet! Såg även en vita hästenplansch!

https://www.dinprint.se/sidor/poster-affisch/vita-hasten-hockey-player?google=true&w=25&h=17&gclid=EAIaIQobChMI_t77veyk3gIVSYGyCh0rJwLfEAQYCSABEgJO9_D_BwE


https://www.trademax.se/heminredning/väggdekor/posters/poster-ice-hockey-30x40-cm-finns-i-flera-storlekar-p116484-v113019?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gclid=EAIaIQobChMI_t77veyk3gIVSYGyCh0rJwLfEAQYBSABEgJaHPD_BwE


https://www.trademax.se/heminredning/väggdekor/posters/poster-ice-hockey-30x40-30x40-cm-p153482-v147547?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gclid=EAIaIQobChMI_t77veyk3gIVSYGyCh0rJwLfEAQYASABEgIjNPD_BwE


Kram Åsa

Svar: Å då ska jag kolla det, tackar😉
Rebecca Bernhard

Kommentera här: