Två helt underbara dagar❤️

(null)
Tillbaka i vardagen efter ett litet avbrott på två dagar med skratt, skoj och shopping tillsammans med bästa Sara. 
Shit vad kul vi har haft och allt skrattande har gett mig lite ny energi.
Och att kunna förena nytta med nöje är verkligen inte helt fel, sen blir det självklart en och annan onödig sak som hamnar i vagnen oxå men lite ska man väl få unna sig😉
Men idag har detta tagit ut sin rätt efter jag varit och veckohandlat, tvättat och dammsugit för satan vad slut jag blev och det känns nästan som om jag skulle åkt på feber men tagit tempen flera gånger och det visar inga tecken på att jag håller på att få någon feber, så det är väl helt enkelt bara sviterna efter ullaredsresan, men det är det fasiken värt. 
Förhoppningsvis blir det bättre efter lite sömn, det brukar råda bot på det mesta. 
Håller ungarna vakna lite längre idag oxå så kanske man kan få lite sovmorgon imorgon när det är studiedag och fröna ska vara hemma. 
Hoppas går ju alltid😉
//Bex 

Kommentera här: