Från kaklet i köket till mys i vardagsrum.

(null)
Jag har alltid nåt projekt igång här hemma, förmodligen för att jag inte jobbar och blir väldigt trött om jag inte gör något och styr man i hemmet så kan man ta det i sin egen takt. 
Jag har fixat garderoben visserligen med en del hjälp, jag har målat och möblerat om i Linneas rum, jag har målat kaklet i köket och mer därtill. 
Mitt senaste projekt är vardagsrummet.
Vi fick överta svärföräldrarnas vardagsrumsmatta då dom skulle byta, jag köpte posters och ramar och satte upp på väggen och vips så blev det nästan som ett nytt rum. 
Jag är nöjd iallafall, men skulle vilja byta gardiner och lampa oxå men det får bli vid ett senare tillfälle då det kostar att ligga på topp😂
Jag har aldrig riktigt brytt mig om inredning, det känns som om mattor och prydnadssaker liksom bara varit i vägen när man haft småbarn. 
Dom spiller, kletar, välter och tar sönder saker i deras vilda lekar så då finns det ingen mening med att försöka hålla fint, men nu är ju faktiskt fröna lite äldre och lite bättre att hålla i sakerna och ting, så nu gör vi ett försök att få lite mysfaktor här hemma. 
Och jag är ju definitivt ingen inredare men än så länge är jag faktiskt nöjd.
Och man gör så gott man kan med så lite pengar som möjligt, men billigt eller dyrt så kan det bli fint ändå. 
Nästa lite större projekt blir väl att måla över Liams fondtapet som han tycker börjar bli lite barnslig. 
Men som sagt jag tar det i min egen takt😉
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Duktig du är. Jag skulle så gärna vilja fixa hör hemma. Lite nya tapeter. Men det är väl bara en dröm. /Lotta

Svar: Tack.
Men man ska ju aldrig sluta drömma för en vacker dag slår det kanske in😉
Rebecca Bernhard

Kommentera här: