Imorgon smäller det.

(null)
Ja här sitter jag i min ensamhet och väntar på när Linnea och kompisen Olivia tittar på bio. 
Meningen var att jag skulle gå på stan och kolla skor till fröna medan dom såg på filmen men det blev ju inte riktigt så eftersom att stan stängde 17 och filmen höll på till 18, så det fick bli en snabb sväng på stan innan jag slog mig ner i en av de skön sofforna i foajén och väntade in ungarna, trött blev jag och godis kunde jag inte heller gotta i mig då jag bestämt mig för att försöka ta bort sockret igen, jag kommer inte följa det maniskt men tänker ta bort allt "synligt" socker och de livsmedel man vet innehåller stora mängder socker.
Jag hör bara fler och fler som säger att cancern livnära sig på socker och om man inte tillför något socker till kroppen så går cancern på svält, så då jag redan tagit bort hormonerna i min kropp kan jag väl lika gärna ta bort sockret oxå, man gör väl det man kan för att överleva. 
Jag har ju kört sockerfritt förut men då jag har så dålig karaktär så började jag successivt att äta en massa skit igen. 
Men jag mådde så mycket bättre den perioden jag var utan sockret, jag hade inte lika mycket huvudvärk och kände mig dessutom mycket piggare, och bara det är ju värt att avstå socker för. 

Men nog om det för nu är det inte många timmar kvar tills jag och Sara drar till ULLARED!!! 
Shit vad peppad jag är och så underbart skönt det ska bli att få lämna hemmet i två dagar och umgås med kära Sara❤️❤️
//Bex 
  

Kommentera här: