Jag överlevde.

(null)
Jag överlevde gårdagens barnkalas, men då det är hur många barnkalas som helst på en lördag på busfabriken så var man ändå helt slut när man gick därifrån. 
Det var så mycket ungar som sprang omkring överallt så man blev helt snurrig i huvudet och då var det ändå inte helt fullt i lokalen. 
Men det är skönt att ha det överstökat och jag är glad att jag slapp ta hand om allt själv, för när ungarna har lekt och ätit så kan man bara gå därifrån utan att varken behöva städa eller diska och det är nog det absolut bästa😉
Idag har jag och Linnea börjat så smått med att baka inför födelsedagsfirandet nästa söndag, Linnea vill nämligen öppna café när hon blir större så hon måste öva säger hon. 

Imorgon har det åter blivit dax för röntgen, den första av två denna veckan, och då är det datortomografin som görs först så då ska det drickas en massa vatten. 
Sen blir det innebandyträning för hela slanten då båda ungarna har träning. 
Jag har två veckor framför mig nu som är ganska fullbokade, det är röntgens och behandlingar, föräldramöte och utvecklingssamtal, tandläkarbesök och träningar, sen fyller Linnea år oxå och ska firas. 
Så jag är så himla lycklig att jag och Sara har bokat oss en tripp till Ullared med övernattning efter allt detta.
Det tycker jag faktiskt att jag är värd då. 
//Bex 

Kommentera här: